דף הבית » חתימה דיגיטלית על מסמך word

פתרונות לחתימה דיגיטלית על מסמכי Word להגנה מפני שינויים

כתבת מסמך בתבנית Word וקיים צורך לשמור עליו מפני שינוי עריכה? חברת Comsign מציעה מספר פתרונות המאפשרים להגן על המסמך מפני שינוי עריכה באמצעות הוספת חתימה דיגיטלית על מסמכי word.

שמירה דיגיטלית מפני שינויים 

במקרים רבים אנו משתמשים במסמכי Word על מנת להעביר טיוטות בין גורמים שונים. הדרך הידועה לעקוב אחר שינויים שבוצעו היא באמצעות הוספת הפונקציה "עקוב אחר שינוים", אבל איך אפשר לסמוך שלא בוצעו שינויים במסמך הסופי? הרי בסופו של דבר המטרה של תוכנת Word היא לערוך תמלילים. האומנם כל מי שמקבל את הקובץ יכול לבצע שינוי במסמך מבלי שנדע זאת?
הוספת החתימה דיגיטלית במסמך ה-Word נועלת את המסמך לשינויים, ובמידה ובוצע שינוי במסמך, החתימה הדיגיטלית תוסר ואנו נדע שהמסמך נערך כאשר נקבל אותו בחזרה מהגורמים שנחשפו אל מסמך ה-word.

פתרונות חתימה דיגיטלית מאושרת – אבטחה גבוהה

פתרונות החתימה הדיגיטלית המאושרת של Comsign, המחזיקה באישור משרד המשפטים כגורם מאשר, עונים על הצורך לאבטחת מסמכים ברמה גבוהה כוול מסמכי Word ופורמטים נוספים.
עסקים קטנים ועצמאיים יכולים להיעזר בתכנת חתימה דיגיטלית לשולחן העבודה (CTD), העושה שימוש בחתימה הדיגיטלית המאושרת מבית Comsign ומחליפה את החתימה הידנית או את חותמת העסק. בעזרת תכנת החתימה, העסקים יכולים לחתום על סוגי מסמכים שונים הנשלחים אל לקוחות וספקים גם בפורמט Word.
ארגונים וחברות גדולות השולחים עשרות עד מאות אלפי מסמכים בחודש יכולים להיעזר בפתרון Signer-1, המערכת מאפשרת ביצוע חתימה דיגיטלית מאושרת כולל חתימה ב-Batch ותמיכה בתהליכי Workflow בהם כל אחד מהגורמים חותם ללא פגיעה בשלמות המסמך.
אם אתם צריכים להחתים לקוחות, ספקים או עובדים על מסמך, תוכלו להשתמש בפתרון Wesign, ממשק לחתימה דיגיטלית מהנייד בכל מקום ובכל זמן, שאינו דורש התקנה או הטמעה. בעזרת Wesign תוכלו להעלות מסמך בתבנית Word, להוסיף לו שדות חתימה בשיטת Drop & Drag, לשלוח אותו אל הגורם שצריך לחתום על המסמך באמצעות לינק במייל או SMS ולעקוב אחר שלבי התקדמות מתוך ממשק ניהול קל ונוח.

פתרונות דיגיטליים להתייעלות וחיסכון

בחירה בפתרונות מבית Comsign מבטיחה:

  • חתימה דיגיטלית מאושרת הכוללת Time Stamp לתאריך ושעת החתימה, המהווה אישור משפטי
  • שליטה ובקרה על מסמכים היוצאים מהארגון
  • חתימה על מגוון רחב של סוגי מסמכים, כולל: PDF, Word, Excel, Tiff
  • טרנספורמציה דיגיטלית ואוטומציה לתהליכים מבוססי נייר
  • ייעול וחיסכון במשאבים חומריים
  • שמירה על איכות הסביבה

אולי יעניין אתכם גם:

לפרטים נוספים אנא השאירו פרטים ונשמח לעמוד לשירותכם:

    שם מלא (חובה)

    טלפון (חובה)

    כתובת מייל (חובה)

    שם החברה (חובה)