דף הבית » 4 טיפים להפיכת החשבונית למסמך שיווקי

4 טיפים להפיכת החשבונית למסמך שיווקי

כל חודש אתם שולחים מאות עד מאות אלפי חשבוניות ללקוחותיכם. אתם יכולים להפוך אותו לבעל פוטנציאל רווחי חסר תקדים לארגון שלכם.

ארגונים רבים  מעבר לים וגם ארגונים ישראלים שהבינו את הפטנט, נהנים כיום מיתרונות שיווקיים בהשתמשם דווקא במסמך החשבונית. הטיפים הבאים ילמדו אתכם איך להניב הכנסה נוספת מהלקוחות הקיימים שלכם, שלא תעצור רק בתשלום החוב. קראו את מקבץ הטיפים שישנה את חייכם 🙂

בעריכת החשבונית, מקמו את החומר השיווקי בעמוד הראשון

אין סיבה שהתוכן השיווקי שלכם ימצא על העמוד השני, אתם רוצים למשוך את העיין שלו בצורה המיידית. כשלקוח מקבל חשבון לתשלום הסיכוי שהוא יעבור לעמוד הבא קטנים. כך הוא עלול לפספס אפילו אם אתם משיווקים לו מתנה בחינם. לעומת זאת אם תשימו מסר פרסומי מגרה כבר בעמוד הראשון הסיכוי שהלקוח יתן את תשומת ליבו היקרה גדל. אנו מדגישים כי על מנת להגדיל את הסיכוי למשוך את תשומת לב הלקוח יש להקפיד גם על הטיפים הבאים.

הזדהו עם הלקוח: הכותרת השיווקית חייבת לדבר על הבעיות שלו בנוגע לשירות שהוא מקבל מכם

נוסח הכותרת הפרסומית שעליכם לנסח על מנת לגרות את הלקוח לרכוש את המוצר / שירות שאתם מציעים הוא כדלקמן:

FINAL_UPGRADE

הכותרת צריכה להיות משפט שובר שוויון: כשהלקוח מבחין בו, הוא מיד מבין שהמוצר או השירות שאתם מציעים הוא לטובתו. דוגמאות:

"תוכנת (שם התכנה) תנקה לך את הכונן הקשיח ותשפר את ביצועי המחשב כבר בסיום ההתקנה".

" החסכם החסכן! הבריגו אותו על הברז וחסכו במים כבר בחשבון הקרוב".

"בחורף חוסכים ב- (משאב כלשהו שאתם מוכרים). לחיסכון מידי הירשמו לפורטל הטיפים שלנו".

חדדו את טיבו של המוצר/השירות שלכם והשוו עצמכם למתחרים.

זה לא סוד שבתנאים של שוק חופשי אף אחד לא חייב לרכוש מכם גם אם אתם ספק השירות המקורי. הצגת נתונים בטבלה מסודרת שמראה ללקוחותיכם את יתרונותיכם תעזור להם בצורה פשוטה להבין למה שווה וכדאי לבחור דווקא בכם.

נפו לקוחות שאינם מתאימים באמצעות המסרים שלכם

כלל חשוב מאד בשיווק הוא כלל אי ההתאמה. לא כל לקוח מתאים לכל מוצר (אמנם הוא תמיד צודק, אבל כאשר המוצר לא מתאים לו, הוא לא יעשה צדק עמו. במצב כזה לא הייתם רוצים לעמוד מולו).

היפה בכל הסיפור הוא שאתם לא צריכים לעשות דבר, פרט לאמירת האמת: יש לחשוף את כל מה שרלוונטי ללקוח בהשתמשו במוצר/בשירות.

לדוגמה, אם אתם ספק אינטרנט שיש לו מבצע על תוכנה לניקוי ההארד דיסק, אתם צריכים לפרט בדיוק מה החבילה כוללת, עם איזה אנטי וירוס היא עובדת, מהו האנטי-ספאם שלה וכיוצ"ב. כך, לקוחות שלא רואים בתוכנות הללו כמועדפות, מראש לא יירשמו אליכם ואתם תחסכו את הצורך בשימור לקוחות ובהצטדקות מיותרת.

כמובן שזה עובד בכל תחום. אין מוצר או שירות שמתאים לכולם ולכן אם רשמתם במדויק את התכונות של המוצר או השירות שלכם, הלקוח ידע לבד אם המוצר מתאים לו, יהנה מהמוצר במלואו, ויהפוך להיות לקוחות נאמן, שישמח להמליץ עליכם, אותו תרצו לשמר לאורך זמן.

הוסיפו משפט מעודד פעולה

אל תשכחו את הפעולה החשובה ביותר בפרסום שלכם – הוספת משפט מניע לפעולה ואת הדרכים ליצור אתכם קשר.

אולי יעניין אתכם גם:

עיריית פתח תקוה