תעודות SSL

SSL לשרתי WEB

פתרון להעברת מידע באינטרנט באופן חסוי ומהימן בכל זמן ומכל מקום

מחקרים מראים כי 60% מהלקוחות נוטשים את תהליך הרכישה כשחותמת האתר המאובטח חסרה

מדי יום מתרחשים אלפי מקרים של פריצות, הונאות, פישינג וגניבת מידע ברשת.

בכל פעם שגולשים מבקרים באתרים בהם נדרש למסור מידע אישי, לשתף חומר עסקי רגיש, או לבצע רכישה באמצעות כרטיס אשראי, הם חשופים לאיומים של גניבת זהות, וירוסים, תוכנות זדוניות וסוסים טרויאנים. לכן, כל מי שמחזיק בבעלותו אתר אינטרנט שנאסף בו מידע רגיש (כגון פרטי כרטיס אשראי, מס' ת.ז. ועוד) חשוב שיגן על עצמו ועל גולשי האתר באמצעות תעודת SSL.

חברת Comsign היא הגורם המאשר המוביל בישראל וכן המפיץ הרשמי של תעודות SSL מהמותגים המובילים בעולם, כגון: Digicert ,Thawte ו- GeoTrust.

תמיכה טכנית ושירות אישי ויעיל – Comsign מספקת תמיכה טלפונית על ידי מומחי SSL אשר נותנים מענה מהיר ומקצועי, כולל אפיון בקשה והנפקת תעודה מותאמת פרסונלית לדרישות ולצרכים שלכם.

חותמת/SEAL של DigiCert – חותמת זו מאפשרת לגולשים לראות באופן מידי כי מדובר באתר מאובטח ובחברה מוכרת מה שמעלה את רמת הביטחון והאמון באופן משמעותי ומשפר את אחוזי ההמרה בצורה ניכרת.

התאמה לתקן PCI Comsign מספקת תעודות SSL התואמות לדרישות תקן PCI, תקן אבטחת המידע של תעשיית כרטיסי התשלום.

חיסכון בעלויות – על ידי הנפקת תעודת Wildcard ו- SAN SSL במיוחד כאשר מדובר בדומיינים מרובים ותתי-דומיינים.

MPKI מערכת ניהול ייחודית – Comsign מספקת ללקוחותיה את מערכת MPKI, לניהול תעודות SSL, המאפשרת ביצוע פעולות באופן עצמאי ומיידי כגון: רכישה, מעקב, ביטול, הנפקת דוחות, חידוש ועוד.

הפתרונות שלנו:

SSL מורחב – כתובת ה- URL מונגשת לגולש באופן המעיד על אמינותה ומהימנותה

  • תעודת SSL עם אימות מורחב (EV) היא תעודה מהרמה הגבוהה ביותר של תעודות SSL מאחר ובהנפקה שלה אתם עוברים תהליך אימות מורחב ומקיף. האימות המורחב משפיע בצורה הברורה ביותר על האמון והביטחון שהלקוחות והמבקרים באתר שלכם חווים לעומת כל תעודת SSL אחרת.

תשתית הצפנת SSL כפתרון להעברת מידע חסוי ברשת האינטרנט

  • באתרי אינטרנט בהם מועבר מידע רגיש כמו תשלום בכרטיס אשראי, תעודות ה- SSL שומרות על חשאיותו של התהליך ומונעות ציטוטים מועדים של פצחנים.
  • תשתית SSL מתבססת על אישור דיגיטלי (Certificate) הניתן למשל באמצעות גוף מאושר: לחיצה כפולה על סימן המנעול תציג את האישור, באם האישור אינו תקין (למשל – חוסר התאמה בין שם האתר. לרשום באישור יופיע חלון ובו אזהרה, במקרה זה יש להפעיל משנה זהירות לפני שממשיכים הלאה, יתכן וגורם מסוים מתחזה עם אתר משלו לאתר / ארגון אחר)
  • תשתית SSL מבוססת על עיקרון בו לא נשמר מידע מקומי הקשור לתקשורת המוצפנת (למשל מס' כרטיס האשראי) על המחשב ובכך מספקת הגנה טובה למידע רגיש.

חשוב לציין כי רק נוכחות סימן המנעול בתחתית/בראש הדפדפן מעידה על הצפנה, חשוב שלא להסתפק בהצהרה שהאתר מאובטח אלא לוודא זאת ע"י לחיצה כפולה על סימן המנעול.

הגב של קומסיין מאחורי תעודות SSL:

  • חברת קומסיין (מקבוצת קומדע) היא המפיץ הרשמי של תעודות SSL מהמותגים המובילים בעולם: Digicert ,Thawte ו-GeoTrust.
  • תמיכה טכנית ושירות אישי – המומחים בקומדע, מספקים מענה מהיר ומקצועי, כולל אפיון הבקשה והנפקת התעודה, אשר מותאמת פרסונלית לדרישות ולצרכים שלכם.
  • חותמת/SEAL DigiCert – חותמת המאפשרת לגולשים, לבדוק באופן מידי כי מדובר באתר מאובטח וכן בחברה מוכרת.
  • צמצום העלויות – על ידי הנפקת תעודת Wildcard ו – SAN SSL במיוחד כאשר מדובר בדומיינים מרובים ותתי-דומיינים
  • MPKI מערכת ניהול ייחודית –את מערכת לניהול תעודות המאפשרת את ביצוע הפעולות באופן עצמאי ומיידי כגון: רכישה, מעקב, ביטול, הנפקת דוחות, חידוש ועוד.

אנו משווקים את תעודת ה-SSL מבית Comsign בהצפנה גבוהה ובהנפקת תעודה תוך דקות.

בנוסף, Comsign הינה המשווקת והמפיצה הרשמית של תעודות SSL של מותגי Digicert ,Thawte ו- GeoTrust בישראל.

צרו עימנו קשר ונשמח לסייע לכם בתהליך הנפקה והתקנה של התעודה המתאימה ביותר לאתר שלכם: 


    אפשר גם בטלפון: 8770*

    מבין לקוחותנו: