דף הבית » נדל"ן Online לעורכי דין

נדל"ן Online לעורכי דין

עורך דין מקרקעין? יזם? קבלן? מתעסק רוב הזמן בחוזים? כך תפטור את עצמך מניירת מיותרת

תארו לעצמכם משרד ללא ניירת מיותרת, חוזים שמוכנים תוך דקות ולא שבועות, תהליך החתמה קל, מהיר ונגיש של הצדדים בהסכם וקטלוג בארכיון דיגיטלי. כל זאת תוך שימוש במערכת נוחה לתפעול שפותחה והותאמה בדיוק עבור עולם הנדל"ן.

חוזי מקרקעין דורשים תשומת לב רבה, צוות גדול שצריך כל הזמן להתעסק בפתרונות טכניים במקום להתעסק בהסברים, בהחתמה עצמה, נאלץ להפנות את זמנו ומרצו לפרוצדורה של הכנת החוזה והחתמתו. המשמעות היא בזבוז אדיר של משאבים, מאמץ וזמן וכפועל יוצא כמובן כסף. הפתרון הטוב ביותר הוא התייעלות ממוחשבת – מעבר לתהליך חתימה דיגיטלי מהיר, פשוט וחסכוני.

נדל"ן Online – מהפכה בתחום חוזי הנדל"ן

אמנם גם בעבר היו מערכות שעזרו לעורכי דין בתחום הנדל"ן להתנהל בקלות רבה יותר מול חוזים אך הן דרשו התאמות, לא היו מדויקות לתחום ולא פותחו מתוך מחשבה תחילה על כל תהליך החוזה החל מהכנתו, דרך החתמה ועד לשליחתו לרשויות.

מערכת נדל"ן Online מבית Comsign תוכננה ופותחה ספציפית עבור חתימה דיגיטלית על עסקאות נדל"ן תוך תאימות מלאה לתקנות וועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין (גילוי דעת את/163/22) והוראות משרד המשפטים, מיסוי מקרקעין והטאבו.

המערכת מאפשרת שימוש בחוזים עבור כל סוגי עסקאות הנדל"ן וכוללת יכולות ייעודיות לתחום. בעזרת נדל"ן Online תהליך החתימה קצר, יעיל, נוח, מאובטח ברמת האבטחה הגבוהה ביותר וחוסך לא מעט זמן וכסף.

נדלן Online

איך נדל"ן Online חוסכת משאבים יקרים?

  1. פחות ניירת, פחות כוח אדם וחיסכון במשאבים שאפשר להפנות לאפיקים אחרים 

במשרדי עורכי דין רבים מוקדשים משאבים אדירים לטיפול בחוזים כולל מערך של פקידות ומזכירות, מדפסות, קלסרים ואינסוף נייר.

בעבר, לא היה מנוס מלהתנהל עם חוזים ידניים, לא הייתה ברירה אלא להדפיס, לתייק ולהתעסק עם עוד ועוד ניירת. בעידן של התייעלות ארגונית, הדרך הטובה ביותר לחסוך במשאבים היא מעבר לדיגיטל.

נדל"ן אונליין שמה סוף להתעסקות המיותרת בניירת וכך וחוסכת לא מעט משאבים. המערכת מאפשרת להיפטר מניירת חוזית ולעבור להחתמת חוזי מקרקעין באופן דיגיטלי לחלוטין.

כל תהליך החתימה נעשה דרך טבלטים ייעודיים בלי הדפסות, בלי סריקות, בלי שמרדפים, בלי קלסרים – הכל ממוחשב, אונליין, פשוט וקל לתפעול והכי חשוב – חוסך את השימוש המסורבל והבזבזני בנייר.

  1. ארכיון דיגיטלי – הסוף לקלסרים, קופסאות וחיפושים שלוקחים שעות 

בנוסף לחיסכון ישיר במשאבים כמו נייר, דיו וכוח אדם מעבר לנדל"ן אונליין מאפשר לשמור את כל החוזים החתומים בארכיב דיגיטלי ומייתר לחלוטין את הצורך בהחזקת ארכיון פיזי פנים משרדי או שימוש בשירותי ארכיב.

החוזים מתויקים תוך דקות ומקוטלגים. למצוא אותם לא דורש נבירה באין ספור קלסרים, קופסאות וארגזים. צריכים לשלוף חוזה? למצוא הסכם מכר? אין צורך להמתין שעות, לשלוח פקידות לארכיון, להוציא קלסרים ולחפש במגירות – הכל נגיש, זמין ומידי.

  1. מפנים זמן לעבודה החשובה באמת  

התייעלות ארגונית, מעבר לשירותי דיגיטל ואימוץ כלי ושיטות עבודה חדשניות חוסכת זמן יקר מאוד והזמן שלכם שווה כסף. ככל שתהליך הכנת החוזה, החתמתו ושליחתו לרשויות מהיר יותר כך יש לכם יותר זמן לעבודה שבאמת חשובה. הפיתוח של נדל"ן אונליין לקח בחשבון לא רק את השלב האחרון בשרשרת שהוא החתמת החוזה, המערכת כוללת פיצ'רים מתקדמים שחוסכים זמן יקר מאוד בהכנת החוזה כמו ייבוא חותמים באמצעות קובץ אקסל, הוספה אוטומטית של נוסח עו"ד לזיהוי בעמוד האחרון של ההסכם (תאימות לסעיף 6 לתקנות), שכפול אוטומטי של חתימות, חיפוש שמי של חותמים, חתימה בזמנים שונים ועוד אפשרויות רבות שנועדו להקל וליעל את תהליך העבודה מול חוזי נדל"ן.

  1. מערכת נדל"ן Online מיועדת ספציפית לתחום הנדל"ן כולל פיצ'רים ייעודיים 

מערכת נדל"ן אונליין נוחה ואינטואיטיבית לשימוש וכוללת פיצ'רים ואפשרויות המותאמות ספציפית לעבודה עם חוזי מקרקעין. המערכת מגיעה עם טבלטים חכמים שכוללים תמיכה מלאה ב- Wi Fi  וחתימה ביומטרית מובנית באפליקציה. היא כוללת התאמה לתשריטים שחוסכת גרמושקרות מסורבלות ומציגה את קנה המידה המתאים על גבי הטבלט.

בנוסף, המערכת מאפשרת לעבוד על מספר מסמכים במקביל, לעבוד במצב של Co- Browsing (דפדוף משותף) בו החוזה מוצג על מחשבו של עורך הדין ועל הטבלט בזמן אמת לשימוש החותמים. כל פעולה שעורך הדין מבצע תופיע גם על הטבלט וכך עורך הדין יכול לכוון את הצדדים, לסקור את יחד את המסמך ולתת תשומת לב מיוחדת לסעיפים הדרושים זאת – ללא צורך בהדפסת החוזה.

שינויים ניתן לערוך במקום ומשהסתיים תהליך הקריאה המונחית של החוזה הצדדים חותמים על גבי הטבלט. עורך הדין מבצע חיתום באמצעות הכרטיס החכם שברשותו והמסמך מוכן להעברה לטאבו.

עורכי דין

אחריות מלאה מבית Comsign – גורם אחד ואחריות אחת

חברת Comsign, מעניקה אחריות מלאה למערכת נדל"ן אונליין, אין ריבוי יצרנים ואין צורך בפניה לאף גורם למעט Comsign לתמיכה ואחריות. המוצר מוכח – אלפי טבלטים לחתימה של Comsign נמצאים בשימוש בכמה מן החברות הגדולות במשק הישראלי לצד משרדי עורכי דין פרטיים. האחריות של Comsign  כוללת כמובן אחריות מלאה על החתימות האלקטרוניות הנעשות באמצעות הכרטיס החכם המונפק לכל עורך דין באופן אישי.

החותם של Comsign מאושר על ידי משרד המשפטים, קביל לצרכי הגשה לטאבו, מוגן באמצעים אלקטרוניים מתקדמים ומרגע החיתום על החוזה לא ניתן לשנותו. המשמעות היא חתימה מאומתת ומאושרת על גבי חוזה המקרקעין שקבילה לכל צורך משפטי.

עורך דין, יזם או קבלן? הגיע הזמן להתקדם למערכת יעילה, נוחה ואפקטיבית להכנת, ניהול והחתמה על חוזי מקרקעין. חברת Comsign מזמינה אתכם להצטרף לנדל"ן אונליין.

למידע נוסף – למעבר לעמוד נדל"ן אונליין >>