דף הבית » חשבי ומנהלי שכר עוברים להנפיק טופסי 101 באופן חסכוני, דיגיטלי ומהיר

עוברים להנפיק טופסי 101 באופן חסכוני, דיגיטלי ומהיר

מנהלי וחשבי שכר

מנהלי וחשבי שכר – שנה חדשה התחילה, וכלל העובדים בחברה ממלאים ומעבירים אליכם את טפסי ה – 101. אם בעבר כרטיסי העובד מולאו באופן ידני, הרי שהיום ניתן להפיק ולהגיש את הטפסים והנספחים באופן דיגיטלי ומקוון. הפתרון הדיגיטלי חוסך זמן ועלויות הקשורות בנייר, רק חשוב לשים לב לכלל הכללים וההוראות של רשות המיסים בנוגע לאופן הפקת טופס 101 אלקטרוני.

סעיף א.2.ח. מציין מפורשות: "עם השלמת התהליך על ידי המעסיק, ינעל הטופס כקובץ PDF וייחתם על ידו בחתימה אלקטרונית מאושרת כהגדרתה בחוק חתימה אלקטרונית, הת"א – 1991 .תאריך החתימה יופיע כפלט חזותי על גבי טופס 101 האלקטרוני."

חתימה דיגיטלית מאושרת הינה חתימה דיגיטלית המונפקת על ידי גורם המוכר על ידי משרד המשפטים כ-Certified Authority בהתאם לחוק חתימה אלקטרונית וזאת בניגוד לחתימה דיגיטלית מאובטחת המשווקת על ידי גורמים שונים, אך אינה עונה על דרישות החוק והוראות רשות המיסים לגבי טופסי – 101.

חשוב לזכור כי לחתימה דיגיטלית מאושרת יש תוקף ואחריות משפטית כלפי הצד המנפיק ואין שום אפשרות להתכחש על חתימה מאושרת.

חברת Comsign, אשר הוקמה לפני למעלה מ-20 שנה, קיבלה את אישור משרד המשפטים כגורם מאשר (CA) להנפקת חתימות דיגיטליות מאושרות כשנתיים לאחר הקמתה, והינה החברה בארץ המוכרת כ- International Trusted Root על ידי: Microsoft, Apple, Google, Adobe, Mozilla ועוד, כך שכל המסמכים הנחתמים דרכנו מוכרים ומאושרים אוטומטית גם בחו"ל.

Comsign עוסקת בפתרונות אבטחת מידע וחתימה דיגיטלית ונותנת שירות לאלפי לקוחות בישראל, פרטיים וציבוריים כאחד, ממגוון סקטורים שונים.

זה לא משנה אם אתם עצמאיים הנותנים שירותים, מנהלי וחשבי שכר של עסק קטן או ארגון ענק, מנהלי הלקוחות ב-Comsign יתאימו את הפתרון שמתאים בדיוק לכם, החל מתוכנת חתימה מבוססת web או בהקמת תשתית חתימה ארגונית המשלבת יכולות שיצעידו את הארגון שלכם אל עבר הפיכתו לארגון paperless ירוק.