דף הבית » חיסכון בעלויות עם חתימה דיגיטלית

5 פתרונות להוזלת עליות ויעול תהליכים ארגוניים באמצעות חתימה דיגיטלית

עבור חברות גדולות, ארגונים ועסקים קטנים כאחד, הפחתת עלויות היא דאגה מתמדת. החל מייעול תהליכים ועד לקיצוץ בהוצאות. המציאות של היום מכריחה אותנו לרכז ולשמור מידע רגיש לצד זמן תגובה מידי ומענה מהיר.

החתימה האלקטרונית יכולה בהחלט להוות כאן פקטור חשוב בכל מה שקשור לניהול מסמכים מרוכז, חכם וטכנולוגי ולסייע לארגונים לצמצם משמעותית עלויות תוך שמירה על תהליך ניהול מסמכים נכון, נגיש ומרוכז.

בכתבה זו ריכזנו עבורכם 5 דרכים שבהן פתרונות Comsign לניהול מסמכים יכולים לעזור בצמצום עלויות:

1. עלויות הדפסה ונייר מופחתות

אחת ההוצאות המשמעותיות ביותר הקשורות לתהליכי ניהול מסמכים מסורתיים היא עלות ההדפסה והאחסון של מסמכים פיזיים. עם שורת הפתרונות הייעודים של COMSIGN, כגון:

פורטל חתימות דיגיטליות WESIGN – לחתימה דיגיטלית בכל זמן ומכל מכשיר

CTD – תוכנה ייעודית לחיתום דיגיטלי מעמדת העבודה שלכם

1-SIGNER – שרת חתימה דיגיטלית לארגונים וחברות גדולים

ושורת פתרונות ייעודיים נוספים הפונים לעו"ד, רואי חשבון, אנשי כספים, נוטריונים, יזמים ועוד

חברות ועסקים יכולים לבטל את הצורך בחתימה פיזית ובמסמכים מודפסים, וכך להפחית את עלות ההדפסה והנייר. ע"פ McKinsey & Company טרנספורמציה דיגיטלית מפחיתה עלויות עבור הליכים עתירי מידע עד 90%.

2. הגברת היעילות והפרודוקטיביות

פתרון החתימה האלקטרונית יכול בהחלט להגביר את היעילות והפרודוקטיביות, תוך צמצום הזמן והמאמץ הנדרשים לניהול מסמכים. מה שאמור להפחית משמעותית את עלויות העבודה, שכן העובדים יכולים לבצע משימות מהר יותר ובפחות מאמץ. לפי פורבס, תהליכים ארגוניים הופכים יעילים יותר ב-40-50% כאשר טכנולוגיות דיגיטליות כמו אנליטיקה, AI ופלטפורמות דיגיטליות מוצגות.

3. דיוק משופר והפחתת שגיאות

באמצעות חתימה אלקטרונית תוכלו למזער משמעותית טעויות אנוש דרך ניהול מסמכים דיגיטלי מרוכז, לשפר את הדיוק ולהפחית את הצורך בתיקונים הגוזלים זמן ומשאבים יקרים. על ידי ייעול תהליך ניהול המסמכים, פתרונות COMSIGN יכולים לעזור למנוע טעויות ולהפחית את הסיכון לשגיאות, ובסופו של דבר להפחית עלויות. לפי KPMG  67% מהמנכ"לים אומרים שזריזות היא המפתח להצלחה עסקית, כאשר האטה עלולה להוביל לפשיטת רגל.

4. עמידה משופרת בתקנות
תאימות יכולה להיות הוצאה משמעותית עבור עסקים הכפופים לתקנות. פתרונות החתימה של Comsign עומדים בדרישות המחמירות ביותר של התקינה האירופית eIDAS. משמעות הדבר, שהחתימה הדיגיטלית של COMSIGN קבילה בכל מדינות אירופה. לפכיך ניתן, להפחית את הסיכון לקנסות ולעונשים, ובסופו של דבר להפחית עלויות.

5. חווית לקוח משופרת
פתרון חדש ומתקדם COMSIGN+ מאפשר להנפיק חתימה דיגיטלית מאובטחת מרחוק ללא צורך בהגעה פיזית למשרדי ההנפקה, מה שבהחלט משפר את חווית הלקוח, ומפחית את הזמן והמאמץ הנדרשים להנפקה והחתימה על מסמכים. זה יכול להגביר את שביעות הרצון והנאמנות של הלקוחות, להגדיל את המכירות ולהפחית את עלויות רכישת הלקוחות. לפי פורבס, הצרכנים של היום רוצים לקבל את מה שהם רוצים, מתי שהם רוצים, תמורת ערך יוצא דופן, על כל מכשיר. לכן, יש לשלב טכנולוגיה באסטרטגיה שלך לטרנספורמציה דיגיטלית.

סיכום

לסיכום, פתרונות החתימה הדיגיטלית של COMSIGN יכולים לעזור לכם לקצץ משמעותית בעלויות תוך שמירה על תהליך וניהול מסמכים יעיל. על ידי הפחתת עלויות ההדפסה והנייר, הגדלת היעילות והפרודוקטיביות, שיפור הדיוק והפחתת שגיאות, שיפור הציות לתקנות ושיפור חווית הלקוח, פתרונות אלו מציעים מענה מקיף להפחתת עלויות בניהול מסמכים. בין אם אתה בעל עסק קטן או מנכ"ל של תאגיד גדול, תוכלו לעמוד ביעדי החיסכון שלכם.