איפוס סיסמה

הכרטיס החכם שווה ערך לזהות האינטרנטית שלכם, ומכח זה, קיימים בחוק מספר תנאי אבטחה שהם תנאי חובה לצורך איפוס הסיסמה:

✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה / שחרור מנעילה מול בעל התעודה בלבד

✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה בתנאי שהתעודה נמצאת פיזית אצל בעל התעודה

✔ ניתן לבצע איפוס סיסמה בתנאי שבעל התעודה נמצא מול מחשב זמין

✘ לא ניתן לאפס סיסמה לגורם שאינו בעל התעודה

✘ לא ניתן לאפס סיסמה ללא זיהוי מחמיר של בעל התעודה

✘ לא ניתן לאפס סיסמה בשיחת ועידה/ ברמקול

לתשומת לבך,

  • מטעמי אבטחת מידע Comsign אינה שומרת סיסמאות ולא מחזיקה בגישה לסיסמאות לקוחותיה.
  • למען המנעות מהקלדות לא נכונות של הסיסמה, אנו ממליצים לשמור את הסיסמה על מסמך טקסט על המחשב ולעשות העתק הדבק כשנדרש.
  • ייתכנו מקרים בהם הכרטיס נחסם/ לא היה ניתן לאפס את הסיסמה מרחוק, בעל הכרטיס יצטרך להגיע פיזית לאחד מסניפי Comsign לשם איפוס הסיסמה.

מבנה סיסמה מינימלי – הסיסמה בנויה מ-6 תווים לפחות: 2 אותיות באנגלית שלפחות אחת מהן גדולה, ו-4 ספרות שאינן בסדר עולה או יורד (לא 1234 או 2468 או 4321).
*במקרה של כרטיס חכם חדש של ג'מלטו הסיסמה חייבת להכיל תו מיוחד כמו !@$%^)&*.

באתרים בהם קיימת הרשאת כניסה ונדרש איפוס סיסמה (בנוסף לשימוש בכרטיס החכם), יש לפנות למנהלי האתר הרלוונטי (נט המשפט, ממשל זמין, שע"מ וכו').
הנושא אינו באחריות Comsign.