חתימה דיגיטלית מאושרת וכשרה

דף הבית » חתימה דיגיטלית מאושרת וכשרה

מבוסס על מקרה אמיתי (מקווים שלא שלכם)

אם אתם שולחים חשבוניות ללקוחות, כנראה שנתקלתם בבעיה הבאה.
אמנם החשבוניות שלכם תקינות לחלוטין, כאשר הלקוחות פותחים אותן בפורמט ה-PDF הם מקבלים הודעת התראה מדאיגה מ-Adobe שאומרת שהם לא מכירים בגוף שחתם על המסמך.
מצב לא נעים בכלל, בעקבותו אתם עלולים לקבל מהלקוחות שלכם פנייה חוזרת לא מחמיאה בלשון המעטה.
אז נכון, אתם בוודאי תסבירו להם שזהו עניין טכני בלבד והסיפור נפתר,
אבל, ויש כאן אבל גדול…
הנזק התדמיתי כבר נגרם, נוצר כאן חשש לאי אימון עתידי בין שני הצדדים. תוסיפו לזה את הסיכון המשפטי שכרוך באי עמידה בתקנות החתימה הדיגיטלית של מדינת ישראל וקיבלתם מתכון לצרה. ומה בסה"כ רציתם? לשלוח חשבונית. ועכשיו אתם נאלצים לשלם חשבון כבד שאפשר היה למנוע מראש.

התראה של adobe שאין על המסמך חתימה דיגיטלית כשרה ומאושרת

זה בדיוק מה שקרה לאחת החברות המובילות בישראל בתחום ההשמה.
במקום לראות ווי ירוק בעת פתיחת קבצי החשבוניות ששלחו, הלקוחות שלהם קיבלו את הודעת ההתראה המפורסמת והמטרידה מ- Adobe. הלקוח המודאג החזיר לחברה מייל עם דרישת הבהרה וכך מהר מאוד הסיפור הלא נעים הזה התגלגל אלינו.

חברת ההשמה פנתה אלינו בבקשה בהולה לבדוק את העניין – ותוך פחות מ- 24 שעות קיבלה פתרון שלם, שהחזיר את השקט להם וללקוחות המודאגים, חסך זמן יקר והבטיח עמידה בדרישות הרגולטוריות.
רק דבר אחד נשאר פתוח, הנזק התדמיתי שכבר נעשה, אותו אכן היה ניתן למנוע מראש, כבר אמרנו?

אז מה עשינו כאן?

רגע לפני שניתן הצצה לפתרון הנה כמה דברים שחשוב לדעת – חברת קומסיין היא החברה היחידה בישראל שמאושרת הן על ידי משרד המשפטים, הן על ידי ה-FDA והן על ידי Adobe. המשמעות היא שפתרונות החתימה הדיגיטלית שלנו עומדים בכל התקנים והדרישות של שלושת הגופים האלה. מה שמבטיח ללקוחות שלנו ביטחון, שמירה על מוניטין החברה וכמובן מענה לאיומים רגולטוריים – וזה כולל גם גופים שמחויבים בעמידה בתקני אבטחת המידע והרגולציה המחמירים ביותר, כגון משרדי ממשלה, גופים צבאיים, בתי חולים, חברות ביטוח ועוד.

ועכשיו בחזרה לסיפור שלנו…
במקרה של הלקוח שעליו סיפרנו לכם, התהליך כלל גם דרישה שמערכות החתימה שלנו יתממשקו עם המערכות שלהם ושכל התהליך יתבצע ללא מגע יד אדם. כלומר, הדרישה להפקת חשבוניות תגיע מהמערכות של הארגון למערכות שלנו, שם תתבצע החתימה והמסמך יופץ ישירות ללקוח – והכל באופן אוטומטי לגמרי.
לאחר ניתוח מהיר של הבעיה, צוות המומחים של קומסיין ביצע את ההתאמות הנדרשות במערכות החתימה שלנו, לרבות ההתממשקות למערכות הלקוח. כעבור יממה בלבד, התהליך הושלם והחשבונית הראשונה יצאה לדרך, עם חתימה דיגיטלית כשרה, שעומדת בכל הדרישות והתקנים הנחוצים.
סוף טוב לסיפור שבכלל אפשר היה למנוע מראש ולא לעשות מזה סיפור.

חתימה דיגיטלית מאושרת וכשרה

ולסיום

אם גם אתם מתמודדים בימים אלה עם בעיות שקשורות לחתימה דיגיטלית על מסמכים, אל תחכו לפניה נזעמת מלקוח, מ-Adobe או ממשרד המשפטים. המוניטין שלכם שווה הרבה יותר!
אנחנו נשמח להדריך אתכם ולספק את הפתרונות הטובים והמדויקים ביותר, עם שירותי חתימה דיגיטלית לארגונים, כדי לייעל את תהליכי העבודה ולהחזיר את השקט המערכתי.

נ.ב. למידע נוסף על משפחת פתרונות החתימה הדיגיטלית שלנו, אתם מוזמנים לבקר באתר: comsign.co.il וכמובן, לפנות לצוות המומחים של חברת קומסיין העומדים לרשותכם במגוון ערוצים:

קומסיין בע"מ פארק עתידים, בניין 4, תל-אביב 61580 קומה 11

ת.ד. 58007

03-6443620 8770*

פקס. 03-6491092

 

מאמרים נוספים שכדאי לקרוא: